Leuven - Reisverslagen van Nicolette Hendriks - WaarBenJij.nu Leuven - Reisverslagen van Nicolette Hendriks - WaarBenJij.nu
Leuven

Leuven is DE studentenstad van België. Een erg mooie, oude stad vol historie, maar ook vol leven. In deze stad en omgeving ga ik een half jaar studeren voor mijn minor internationalisering. Daarnaast ga ik er stagelopen, maar vooral: ik ga daar mijn avontuur beleven en dat kun je in deze blog lezen.

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2016

Het vogeltje verlaat het nest!

13 Januari 2016

Voorbereiding en verhuizing
Nicolette

Voor mijn minor internationalisering ga ik een half jaar naar België toe naar de prachtige stad Leuven. Daar ga ik studeren en stagelopen voor mijn opleiding: lerarenopleiding Nederlands. In deze blog zal ik over dit avontuur vertellen. Veel leesplezier!

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1364

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 01 Juli 2016

Leuven

Landen bezocht: